Proběhla odstávka teplé vody kvůli havárii

V dopoledních hodinách dne 1. července 2017 proběhla neplánovaná odstávka teplé vody kvůli havárii v pátém patře domu 882. O této havárii nebyli obyvatelé domu nijak informováni (výbor opět ignoroval požadavek na rozesílání hromadné SMS). Při havárii protekla voda až do suterénu domu.  Teplá voda byla uvedena do provozu v odpoledních hodinách.

Proč by měly být v takových situacích rozesílány hromadné SMS? V našem domě může nastat řada nepříjemných událostí – havárie vody je jedna z nich. Řada z obyvatel domu tráví víkendy mimo svůj domov a o havárii nemá ani tušení. Zatečení vody (nebo jiná událost) může mít mnohem závažnější důsledky pokud se neřeší ihned (zatečení vody do elektroinstalace nebo spotřebičů, poškození důležitých dokumentů, zničení podlahové krytiny, vlhkost interiéru a následná plíseň – je tedy naprosto nezbytné, aby o havárii byli informováni všichni obyvatelé nižších pater (voda může po panelu zatéci i do okolních bytů). O havárii i související odstávce vody by měli být informováni všichni obyvatelé domu. Je samozřejmě velmi nepříjemné, když dojde k neplánované odstávce vody a vy netušíte proč a do kdy bude odstávka trvat. Nemůžete se tak věnovat naplánovaným aktivitám, ale ani svůj program operativně upravit, protože netušíte, co se děje. Informovat obyvatele domu o všech důležitých událostech přísluší výboru SVJ a ač jsme o zasílání těchto informačních zpráv několikrát žádali na shromážděních, výbor SVJ ke škodě nás všech tento požadavek naprosto ignoruje.

Označeno v Provozní záležitosti
Označeno s: , , , , ,